DAX SUPERGRO İLE HIZLI SAÇ UZATMA


Günaydın !
Bugün sizlerle tam anlamıyla deneyimleyip adeta aşık olduğum bi ürün paylaşacağım . Yaklaşık 2 yıl öncesine kadar saçlarım upuzun ve sağlıklıydı. Bi ombre sevdam uğruna kuaför hepsini yakana kadar :( Saçlarım öyle bi hal almıştı ki adeta keçe gibiydi. Ne tarayabiliyorum ne kullanabiliyorum kısacası facia . Bunun üzerine saçlarımı inatla yanık kullandıktan bi kaç ay sonra canıma tak etti ve kestirmeye karar verdim. Böylece saç uzatma serüvenim de başlamış oldu. Denemediğim ürün kullanmadığım kür kalmadı diyebilirim. En son gratiste bu mucizeyi keşfedene kadar . Düzenli kullanımdan sonra saçlarımda ki toparlanmaya kendim bile şaşırmıştım. O yanık sağlıksız görüntü yavaş yavaş kayboluyor ve saçlarım ilginç bi şekilde ayda 5-6 cm uzuyordu. (Tabi bu herkese göre değişebilir). Fiyat performans açısından da değerlendirecek olursam piyasadaki tüm ürünleri geride bıraktı benim için. Tek eksi yanı saçlardan zor arınıyor olması. Eğer ertesi gün bi işiniz yoksa bu maskeyi geceden sürüp sabaha kadar bekletin derim. Durulama öncesinde saçlarınıza su değdirmeden şampuanlayın diyenler var . O bende işe yaramıyor açıkçası en az iki kere yıkamalıyım ki saçlarımdan öyle arınsın . Ama yarattığı mucizeleri göz önüne getirecek olursak bu eksisi kabul edilebilir bence . Saçlarım uzamıyor yada yavaş uzuyor diyenler mutlaka denesin derim . Sanırım fiyatı da 35 lira civarı birşeydi . Herkesin upuzun saçlara kavuşması dileğiyle :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar