ÇATLAK VE SELÜLİTLER İÇİN ÇÖZÜM !

Herkese merhabaa !
Sınavlar dolayısı ile blogumla pek ilgilenemedim malum. Sınavlar biter bitmez hemen tekrar yazayım dedim. Bu yazım çoğu kadını ilgilendirecek cinsten bence :)
Hazır yaz ayı da geliyorken şu selülit ve çatlak sorunlarımıza bir el atayım dedim. Daha önce selülit ile ilgili bir yazım ve deneyimlediğim bir ürün mevcut alt postlara inerseniz onu da okuyabilirsiniz. Sürekli aynı ürünü kullanmayı sevmediğim için yeni selülit ve çatlak ürünleri denedim . Açıkçası bunlardan da memnun kaldığımı söyleyebilirim. İlk ürünüm Nivea Q10 Sıkılaştırıcı vücut yağı. Bu yağ vücuttaki çatlak görünümünü azaltmayı vaad ediyor. İçerisinde bir çok besleyici yağ ve Koenzim Q10 bulunuyor. Hergün vücuda masajla uygulayarak kullanmanız öneriliyor. Ama ben hergün kullanmadım haftada 3-4 kez çatlak olan bölgelerime uyguladım. 1 kutuyu bitirene kadar kullandım ve sıkılaşmayı , çatlaklardaki renk açıklığını gözlemledim.Kullandığımda yapış yapış bir his bırakmadı vücut tarafından güzel bir şekilde emiliyor. Ayrıca ürünün güzel yanı hamile olanlarda da güvenle kullanılabiliyor olması. Fiyatı 45 lira civarındaydı. Gratislerden satın alabilirsiniz.
İkinci ürün ise Nivea Good Bye Cellulıte Gel-Cream . Ürün 3 haftada selülit görüntüsünü engellemeyi vaad ediyor.Tam jel bir formda değil aslında krem kıvamında hafif bir yapısı var. Sürdüğümde vücudumda ağırlık falan yapmadı. Genelde duştan çıktıktan sonra kullandım zaten hazır gözeneklerimde açıkken. Bende yaklaşık 3-3.5 haftada bir kutuyu bitirdim. Selülit görüntümde azalma olmadı diyemem ama selülitlerimi tamamen yok ettiğini de söyleyemeyeceğim. Çok fazla selülit problemim olmamasına rağmen bende beklediğim etkiyi göstermedi. Önceki selülit postumda kullandığım ürün benim için daha ön sırada diyebilirim. İsterseniz ona da göz atabilirsiniz. Bunun fiyatıda 45-50 arasındaydı yanlış hatırlamıyorsam. Aynı şekilde bu ürünü de Gratislerden satın alabilirsiniz.
Şimdi uyguladığım yeni bir yöntem var ürünler dışında . Bir süre bu yöntemi kullanıp eğer işe yararsa ve sizde isterseniz sizinle paylaşmayı planlıyorum. Hem daha uygun fiyatlı ve daha kolay uygulanabilir bir yöntem. Siz selülit için neler yapıyorsunuz? Başarılı olduğunuz yöntemler varmı ? Benimle paylaşırsanız çok sevinirim. Herkese selülitsiz bir ömür diliyorum.
Hoşçakalııııın

Yorumlar

Popüler Yayınlar