GARNİER AMBRE SOLAİRE 50+ GÜNEŞ KORUYUCU SPREY


Günaydıııın !

Yaz aylarının gelmesiyle birlikte güneş ürünlerine olan ihtiyacımız maksimum seviyeye çıkıyor. Kullandığım sabit bir güneş koruyucu kremim var çok da memnunum( okumak isterseniz tıklayın ) , fakat yeni ürünler denemeden duramıyorum.
Alternatif olarak daha çok sprey formda ürünler arıyordum.

Biliyorsunuz ki güneş koruyucu ürünlerin 2-4 saat geçtikten sonra yenilenmeleri gerekiyor.
Yazın ten makyajı yapmıyorum ama yaptığım zamanlarda krem formda olanları makyajı çıkarmadan yenilememiz mümkün olmuyor.

Bu yüzden sprey formda olan bir şeyler denedim. İçlerinden bir tanesinden oldukça memnun kaldım.
Garnier Ambre Solaire 50+ sprey.



Ürün sprey formda ve yağ içermeyen bir ürün.

Ama makyajlı yüze kullanılmayacak bir sprey bu . Çünkü yüzünüze sıktığınız zaman beyaz beyaz kalıyor ciltte ve el yardımıyla yedirmek gerekiyor. Bende kullandıktan sonra farkettim. Yani benim gibi makyaj üstüne sprey bir ürün arıyorsanız bu uygun bi ürün değil. Ama normal cildiniz için özellikle sprey formda bir ürün arıyorsanız ürün gerçekten güzel ve aşırı koruyucu.

Yüze yedirdikten sonra yağ içermediği için parlama yapmıyor.
Yüz tarafından kolayca emiliyor.

Gözenekleri ekstra tıkamıyor. Yani biliyorsunuz ki güneş kremleri gözenekleri tıkıyor , hiç tıkamadığını iddia edemeyiz . Ama bu ürünün ekstra tıkadığını düşünmüyorum.
Güneş koruyucu kullananlar bu duruma çok dikkat etmeli. Yoksa ciltte bir anda sivilce patlamaları yaşanabilir.
Siz yinede cildinizi günlük olarak derinlemesine temizlemeyi unutmayın. Cildin yağını çok almamaya da özen gösterin. Ekstra yağlanmasını sağlayabilirsiniz.
 Bunun için de ürün önerdiğim bir yayınım gelecek.

Neyse ürüne dönelim.

En sevdiğim özelliği UVA, UVB ve kızılötesi koruma sağlaması oldu.
Çoğu güneş koruyucu üründe UVA ve UVB korumaya aşinayız . Ama kızılötesi koruma , her güneş koruyucu da mevcut değil. Kızılötesi koruma,  cildin en derinlerine nüfuz edebildiğinden oldukça zararlı .Hücresel hasarlara ve cilt hasarlarına neden olabilir ve bu hasarlar da kalıcı olabilir. Bu yüzden bu koruma özelliği oldukça önemli.



Ayrıca ürün alerjik ciltlere de uygun.

Parfüm , renklendirici ve alkol içermiyor.
Suya dayanıklı olmasını da sevdim aslında. Çünkü yazın terleyebiliyoruz ve güneş kremi yüzümüzden akıp gidebiliyor. Haliyle cildimizi koruyacak bir şey de kalmıyor. Bu ürün diğerlerine göre daha dayanıklı gibi geldi bana.
Yinede siz denerseniz anlayabilirsiniz ancak :)

Söylediğim gibi şimdiye kadar gördüğüm tek handikapı yüze sıktığımız da beyazlıkların olması. Elimizde mutlaka yedirmek gerekiyor. Yedirdikten sonra cildinizde herhangi bir renk değişikliği söz konusu değil , şüpheniz olmasın.

Ürün 200 ml'lik kocaman bir şişede satılıyor. ambalajı gayet özenli ve şık. Ağız kısmı tam olması gerektiği büyüklükte , yüzünüze sıkarken kontrolü kolay sağlayabiliyorsunuz.

Fiyatı da yanlış hatırlamıyorsam Rossmann'da 41 lira idi. İlgilenenler bir bakabilirler .
Umarım beğenmişsinizdir. Yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın lütfen. Eksikliklerim olabilir , bunları da benimle paylaşmayı ihmal etmeyin ki kendimi geliştirebileyim .

Bu arada hala güneş kremi nasıl seçilir , alırken nelere dikkat etmeliyim gibi sorularınız varsa buraya tıklayıp herşeyi öğrenebilirsiniz .

Bugünlük benden bu kadar kendinize iyi bakın hepinizi öpüyorum , hoşçakalııın❤


Yorumlar

Popüler Yayınlar