ROSENSE YÜZ TEMİZLEME KÖPÜĞÜ

Selaaam !

Yaz ayların da sizin de cildiniz yağlanıyor mu ?
Aslında birçoğumuz bu durumla karşılaşıyoruz. Cildim karma olmasına rağmen ( hatta kışın kuru bile diyebilirim ) , yazın daha yağlı ve sivilceye meyilli bir hal alıyor.


Hal böyle olunca bende sürekli temizleme ürünleri denemeye çalışıyorum. Cildimi çok kurutmayan , yani biraz doğal yağını üzerinde bırakan ürünler bulmaya çalışıyorum.

Zaman zaman buluyorum buldukça da yazıyorum. Şimdi anlatacağım üründe bunlardan bir tanesi .
Rosense markasının temizleme köpüğü.

Su ile kullandığım zaman cildimi kurutmadan nazikçe temizliyor. Daha önce kullandığım köpük ürünler de biraz kuruma problemi oluyordu , bu üründe öyle bi sorunla karşılaşmadım.

Biliyorsunuz Rosense markası ürünlerinin hepsinde doğal gül özü bulunuyor.
Bu üründe sabun yok.
Gliserol ve pantenol içeriyor. Yani cildi nemlendirme özelliğine de sahip.
Cildi besler.
Alerjik ciltlere de uygun bir ürün.


Kullanımına gelecek olursak ; ben ilk aldığımda normal köpükler gibi elime bir miktar alıp yüzümü yıkayarak kullanıyordum. Ama sonradan farkettim ki bu ürünün bir başka kullanım şekli de mevcutmuş.

Nasıl olduğunu anlatayım: Makyajlı yada makyajsız cildinize uygulayabilirsiniz. Ürünü bir miktar pamuğa döküyorsunuz ve yüzünüzü bu şekilde siliyorsunuz.
Bu şekilde makyajınızı da çıkarma özelliğini kullanmış oluyorsunuz. Çok ağır makyaj yapmıyorsanız makyaj çıkarması iyi diyebilirim.

Yani bu ürün hem bir miceller su , hemde temizleme köpüğü yerine alabileceğiniz bir ürün.
Ekonomik olarak da daha avantajlı haliyle.
Nasıl kullanacağınıza da siz karar verirsiniz.
Her cilt tipine uygun olduğu da üzerinde belirtilmiş.
20 lira civarında bir fiyata almıştım gayette uygun bir fiyatı var dediğim gibi .
İlgilenenler bir bakabilir.

Kendinize iyi bakin bebekler.




Yorumlar

Popüler Yayınlar