SAÇ BAKIM RUTİNİM / SAÇ UZATMA

Merhabaa.

Sıcak havalarda insanın hiç bir şey yapası gelmiyor vallahi .
Blog yazmaktan aşırı keyif almama rağmen onu bile pek yapamıyorum bu sıralar. Birde staj var tabi ama allahtan bitmek üzere. Daha aktif olmaya çalışacağım :)

Sizlere sıcak havalarda yıpranmış saçlarıma nasıl baktığımı ve neler kullandığımı anlatmak istiyorum.


Biraz saçlarımdan bahsedeyim sizlere.

Ne ince nede çok kalın telli , çok yağlı ve çok kuru olmayan saçlarım var normal koşullarda.

Ama dediğim gibi normal koşullarda .
Şimdi saçlarım biraz yıpranmış durumda , uçlarında da 2 yıl önceden kalma  yanıklarım ( az az kestirerek kurtulmaya çalışıyorum ) var.
Birde kullandığım bir ilaçtan dolayı tüm vucüdum kuruyor , haliyle saçlarımda. O yüzden bi kaç hafta biraz kuru saç tipine sahip olacağım.

Anlatmaya sıradan başlamak istiyorum.

Eğer duşa girmeden önce vaktim varsa saçlarıma Dax süpergro'yu masaj yaparak sürüyorum ve bekletebildiğim kadar bekletiyorum.
Neden vaktim varsa dediğimi bu ürünün detaylı yorumunu yaptığım yayınımı okuyanlar bilir :)

Okumayanlar varsa tıklayın lütfen.

Eğer vaktim yoksa da kendi araştırmalarımla hazırladığım saç iksirimi saçlarıma uyguluyorum. Bunu da bekletebildiğim kadar saçlarımda bekletiyorum.
Eğer yağ karışımını ısıtıp uygularsanız daha iyi sonuç alırsınız.


Daha sonra duşa giriyorum.

Saçlarımı Gliss markasının aşırı işlem görmüş saçlar için olan mor şampuanıyla yıkıyorum.
Burda önemli olan hangi şampuanı kullandığınız değil , içine bi kapak çam terebentin yağı eklemeniz.
Bu işlem saçları aşırı hızlı uzatıyor. Ama dikkat edin ve kullanırken korkmayın saçta hafif kuruma yapıyor.
Bence bütün market şampuanları aynı çünkü. O yüzden ben sadece kokusu güzelse alıyorum :)

Bu kuruluğu önlemek için ise saçlarıma krem uygulamıyorum.
Yine Gliss markasının aynı seriden olan saç maskesini saç diplerim dahil tüm saçlarıma uygulayıp bekletiyorum. Bu sırada diğer yapacağım şeyleri yapıyorum.
Bu işlem saçlarıma ihtiyacı olan nemi sağlıyor ve çam terebentinin saçlarda oluşturduğu kuruluğu da gideriyor.

Daha sonra saçlarımı duruluyorum ve duştan çıkmadan önce saçlarımı soğuk su ile şokluyorum . Bu işlem de saçlarda ki kan dolaşımını aşırı hızlandırıyor , hızlı uzamasını sağlıyor. Benim saçlarım ayda 3-5 cm arası uzuyor.

Duşta yaptığım işlemler bu kadar.

Daha sonra fotoğraf çekerken çekmeyi unuttuğum bi saç açıcı sprey kullanıyorum.Kolay taranması için. Eğer sizin saçlarınız çok karışmıyorsa bu adımı atlayabilirsiniz.

Hangisi olduğu pek önemli değil. Hepsi aynı işe yarıyor zaten :)

Saçlarımı büyük dişli bir tarakla tarıyorum.

Ama tarama işlemini saçlarım ıslakken değil nemliyken yapıyorum. Bu şekilde daha az kırılıyor. Daha sonra kulak hizamdan başlayıp uçlara kadar Pantene markasının saç serumunu uyguluyorum.

Bu da hem kabarmasını önlüyor hemde nemini kaybetmemesini sağlıyor. Bu sayede saçlar uçlardan kopmadan sağlıklı uzuyor.

Benim saç bakım rutinim bu şekildeydi. Ben şimdilik çok memnunum .

Siz saçlarınız için neler kullanıyorsunuz bana mutlaka yazın ve beni instagramdan takip etmeyi unutmayın lütfen.
Linki ana sayfamda var .

Hepinizi çok çok öpüyorum , hoşçakalın bebekler :)



Yorumlar

  1. saç bakımında patent keratin derim sadece bu ürünleri kullanıyorum artık yetiyor zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa öylemi mutlaka bende deneyeceğim, teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Günlük saç bakımı yapmak zorunda kalıyorum çünkü saçlarıma sürekli işlem yapıyorum her gün şekil vermem gerekir bu sebeple bakımın da iyi olması ve saçlarımı koruması gerekiyor doğal keratin kullanıyorum saçlarım için farklı farklı ürün kullanarak uğraşmama gerek kalmıyor uzun zamandır patentli keratin sayesinde sayesin de saçlarım hep bakımlı ve sağlıklı şekil veremeden çıktığım zamanlar da bile hoş görünüyor hep.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar