WATSONS ÇİLEKLİ BODY SCRUB

Günaydııııın !

Bugün sizlere vücut scrublarından bahsedeceğim biraz. Her zaman yüzümüz için gereken bakımları anlatmaya çalışıyorum . Fakat vücudumuzun da bakılmaya , beslenmeye , ölü derilerini atmaya ve kendini yenilemeye ihtiyacı var. 

Bi nevi keseleme işlemi gibi . Ama nedense kese yerine scrublar , peelingler bana daha kolay geliyor. Eline dök bütün vücuduna yay :)

Bende yaklaşık bir yıldır vücuduma bu tarz ürünler kullanmaya başladım. İlk başlarda yüzüme kullandığım peelingleri vücuduma da uyguluyordum. Sanırım küçük partiküllü oldukları için yeterince temizleyemiyordu . Bunu fark edince vücut scrubları satın alıp , kullanmaya başladım.


Ne kadar doğru bilmiyorum ama aradığım özellikler büyük partikül, güzel koku ve uygun fiyattı. Çünkü ben biraz bol bol kullandığım için çok pahalı bir şey bana dayanmazdı .

Bir çok vücut peelingi kullandım. Çoğundan da memnundum. Geçenlerde watsonsta gezerken kendi ürettiği vücut scrublarına rastladım. 
Kokusu ve partiküllerine baktıktan sonra fiyatını da oldukça uygun görünce hemen aldım bir tane .
Ben çilekli olanını tercih ettim. 5 tane falan farklı seçenek mevcuttu . Siz istediğinize bakabilirsiniz.

Aldığımdan beri haftada 1-2 kez kullanıyorum. Herhangi bir sivilcelenme falan yapmadı. Yaz ayınca sırtımda minik sivilcemsi şeyler çıkıyor. Onları arttırır diye tereddüt ettim ama öyle bir sorunla da karşılaşmadım. 

Yani hem uygun fiyat , hem de güzel koku ile ölü derilerden arınıyorum. Zaten kullanmaya başladıktan sonra cildinizde ki oluşan farkı görünce vazgeçemiyorsunuz. Yumuşacık ve pürüzsüz bir cildiniz oluyor.
Ayrıca ağdadan oluşan batıkları da temizleme de başarılı.

Ara ara da kahve ile bütün vücuduma peeling uyguluyorum.
Kokusundan hoşlanmadığım için çok tercih etmiyorum ama işe yarar bi yöntem gerçekten. Kokuyu önemsemeyenler için en iyi peeling yöntemi bence . Hem de sudan ucuz :)

Sizde cildinizi ihmal etmeyin. İleride pişman olmamak için böyle şeyler yapmamız gerekiyor . Kendinize en uygun yöntemleri bularak cildinize bakın.

Benim söyleyeceklerim bu kadardı . Bir sonraki yayına kadar hoşçakalıııın :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar