GOLDEN ROSE MATTE LİPSTİCK CRAYON ( KALEM RUJ )

Selaaaam !!

Uzun bir süre tatil arası vermiştim , blogumla ilgilenemedim.
Sıcaklarla da alakası var tabi. İnanın insanın bir şey kullanası , yazası gelmiyor.
Eminim sizde yaşıyorsunuz aynı durumu .


Yaz ayları süresince makyaj malzemelerim hep minimum oluyor. Bazen sadece bir rimel , yanında belki dudaklarıma renk verecek pratik bir şeyler.

Çoğu zaman bunlar gloss oluyor fakat onlardan da sıkılmış durumdayım.
Şu an Golden Rose markasının bu kalem rujlarına takmış durumdayım.
Ama boş yere takmadım gerçekten ürünler hakkını vermiş.

Bi kere en başta kullanımları aşırı pratik. Sürümleri çok kolay , yumuşacıklar.

Ebatları biraz tombik ama bu benim için avantaj oldu . Bu şekilde olduğundan kontrol edebilmem daha kolay oluyor benim için.

Kalıcılıkları hiç fena değil. Böyle bi su içtiğimde dudağımda izi bile kalmayan kalem rujlardan asla değiller.
Yiyorum , içiyorum illaki biraz gidiyor . Ama yok olmuyorlar. Renkleri soluyor diyelim :)
Zaten tazelemesi de baya kolay , ben bakmadan bile sürüyorum acelem olduğu zamanlarda.

Bu arada benim için en önemli özelliklerinden biri mat bitişli olması.

Mat bitişli ama dudaklarımda kuruma falan yapmadı. Ama ben yaz mevsimi olduğundan dudaklarımı ürün uygulamadan önce mutlaka nemlendiriyorum. Malum güneş dudakları mahvediyor.

Bir de ürünlerin renk skalaları oldukça geniş..
Her cilt tonuna uygun bir renk mutlaka var. Kimse renk bulamadım diyemez :)

Nude'dan Bordo'ya uzanan bir skaladan bahsediyorum.
Hepsinin de pigmentasyonları oldukça güzel.

Kapakta hangi renk görünüyorsa dudakta da aynı o renk duruyor.

Fiyatları da 10- 15 lira arasında olması lazım yanlış hatırlamıyorsam. Fiyat performans açısından değerlendirirsek mükemmeller .
Bence mutlaka şans verin.
Pişman olmayacağınızın garantisini ben verebilirim.

Bu arada benim görselde paylaştıklarım 8 ve 13 numaralı kalem rujlar.
8 numara olan daha şeftali ve pembelik barındıran tam yaz rengi minnoş bir ruj.

13 numara ise daha mürdümlük barındıran koyu renk bir ruj. Ben koyu renkleri gündüz kullamayı pek tercih etmiyorum. Ama seçim sizin tabii.

İkisi de boş tene çok yakışıyor. Bir rimelle tamamlamanız yeterli. Ürünleri gratislerde bulabilirsiniz. Ben ordan satın aldım.

Benim söyleyeceklerim bu kadar.
Eğer bana bu rujlardan önereceğiniz renkler varsa mutlaka yazın aşşağıya olur mu ?

Şimdilik hoşçakalın en kısa zamanda görüşmek üzereee ❤

Yorumlar

Popüler Yayınlar