BİODERMA SEBİUM GLOBAL NEMLENDİRİCİ

Herkese merhabaaaa✋

Sizlere benim tespitimce karma / yağlı ciltler'in kullanabileceği çok güzel bir nemlendirici ile geldiiim. 
Zaten alırken de üzerinde öyle yazıyordu :) Ama olsun ben kanıtlamış oldum. Gerçekten yazdığım cilt tipleri için uygun.👍




Benim cildim yazın sapıtan bir cilt. Aslında karma ama yazın yağlıya , kışın da kuruya meyilli oluyor. Ama t bölgem her zaman yağlı ve parlamalar oluyor.

Uzun zamandır da istediğim gibi bir nemlendirici bulamamıştım. Yazın da cildim saçma sapan yağlandığı için nemlendirici kullanmayı ( her ne kadar yanlış olsa da ) kestim. 
Ama üniversite açılınca şehir değiştirdiğim için bu defa da cildim kurumaya başladı.

Bende dermokozmetik markaların nemlendiricilerine yönelmek istedim ve biraz araştırma yaptım. Araştırmalarımda 3-4 nemlendiriciyi gözüme kestirip not aldım . Bittikçe sırası ile alıp deneyeceğim inşallah. 

İlk seçimim Bioderma'nın Sebium Global nemlendiricisi oldu. Neden önce bunu seçtin diye soracaksınız yüksek ihtimal hemen onu da anlatayım.

Söylediğim gibi cildim yazın çıldırıyor ve yağlanmadan dolayı sivilceye ve geniş gözenekli olmaya aşırı meyilli bir hal alıyor , onunla da kalmıyor bu sorunların hepsi teker teker cildimde beliriyor.

Hazır yazdan çıkmışken cildim hala dengesini sağlayamadığından bende cildimin yağ , sebum dengesini sağlayacak ve gözeneklerimin görüntüsünü azaltacak birşeyler arıyordum.

Ürünün sitesinde yazan vaadleri tam da benim istediğim özellikteydi.
Tamamen bitkisel içerikli olması ve parfümsüz olması beni almaya daha fazla itti itiraf etmeliyim.

Neyse zaten siz internetten  ürün üzerinde ki vaadlerine bakarsınız. Ben şimdi burda laf kalabalığı yapıp sizi sıkmak istemiyorum.

Yaklaşık yarım tüpü kullandıktan sonra yorumlamak istedim ve bende ki etkileri şu şekilde oldu ;
  • Ben ürünü gece ve gündüz kullandım. Herhangi bir yağlanma sorunu yaşamadım.
  • Yapısı incecik olduğundan sürer sürmez cildim ürünü hemen emdi.
  • Ürünü ilk kullanmaya başladığım sıralarda cildim kuruluktan pul pul olmuştu. Ben o dönemde kullandığım halde nemlendirmesini baya etkili buldum. Cildiniz aşırı kuruysa da gerçekten şiddetle tavsiye edebilirim. Bunu en başta yazmayı unutmuşum o yüzden buraya ekleyeyim dedim :)
  • Gözeneklerim de gözle görülür bir şekilde küçülme oldu. Ama bunu sadece bu ürün mü sağladı bilmiyorum gerçekten. Çünkü rutinim de kullandığım diğer ürünler de gözenek küçültmeye yönelik olduğu için neyin sağladığını söylemem biraz zor. Belki de hepsini bir rutine koyunca işe yaramış olabilir.
  • Cildimde ki parlamayı gerçekten azalttığını söyleyebilirim. Normalde sabahları uyandığım zaman burnum hafif yağlanabiliyor. Gece ürünü sürüp uyuduğumda sabah bu sorunu yaşamıyorum .
  • Gündüz sürdüğümde ise yine herhangi bir parlama ile karşılaşmıyorum. Ayrıca şunu da söylemeden geçmeyeyim. Makyaj altında da harika bir baz görevi görüyor. Ten ürününüz yerinden asla kıpırdamıyor. Ten ürününün altına da güvenilir bir ürün kullandığımdan ten ürünlerinin zararını da bana kalırsa azaltıyor , minimum dereceye indiriyor.
  • Cildim de o dönem pek aktif sivilce yoktu. O yüzden sivilce üzerinde etkili mi bilmiyorum.
  • Ama var olan bir tane sivilce izim üzerinde gerçekten renk açtığını düşünüyorum.
  • Kokusunu ben meyveli sakıza benzetiyorum. Rahatsız edici bir koku değil bence.
  • Son olarak ürün hipoalerjenik. Yani alerjik ciltli olanlar da bi bakabilirler.


    Şimdilik ürün ile ilgili gözlemlerim bunlar . Ben eczaneden 30 ml'lik tüpü 64 liraya aldım. Normal nemlendiricilere göre biraz yüksek fiyatlı ama güvenilir olduğu için maddi imkanınız varsa alın. En azından ne sürdüğümüzü biliyoruz. Bitene kadar kullandıktan sonra tekrar alırım bence. Ama başka denemek istediğim nemlendiriciler de var . Kullandıkça yazarım.
    Şimdilik hoşçakalıııın , bir sonraki postta görüşmek üzere bebekler ❤

Yorumlar

Popüler Yayınlar