MAYBELLİNE NEW YORK / BİG SHOT MASKARA İNCELEMESİ

Herkese merhabaa 👋

Uzun zamandır maskaralardan bahsetmediğimi farkettim.

Yakın zamanda çıkan Maybelline New York markasının ' Big Shot ' maskarasını deneme fırsatım oldu ve bende hemen sizlerle paylaşmak istedim. Almak isteyen olur falan hemen okuyun öyle karar verin.

Neden uzun süredir maskara yazmıyorum diye soracaksınız muhtemelen , ben hemen söyleyeyim.
Çünkü elimde dünyanın en güzel maskarası var ve başka bir maskaraya ihtiyaç hiç duymadım açıkçası . Takip edenler bilir en son maskara postumda bahsetmiştim.

Loreal Paris markasının X Fiber maskarası.
Aldığım günden beri asla başka maskara kullanmadım gerçekten . Neyse burası bunun yeri değil :) Neden çok çok sevdiğimi okumak isterseniz tıklayabilirsiniz 👈


Şimdi gelelim Big Shot'a .


Bu maskarayı benim gibi bol hacim isteyenler sevmez onu en baştan söyleyeyim . Ama kirpikleriniz cansız ve gerçekten kısalarsa eminim aşırı aşırı seveceksiniz.

Fırçası Lancome Hypnose'un fırçasını andırıyor gibi geldi bana. Kirpikleri yapıştırmıyor bu özelliğini baya sevdim.

Maskara kirpikleri çok güzel bir şekilde kıvırıyor , tek tek tarıyor ve uzatıyor. Gerçekten abartmıyorum ama uzatması gerçekten çok başarılı , bakın  buna garanti veriyorum.

Kirpiklerinize sürdüğünüz ilk kattan itibaren daha görülebilir ve gayet siyah oluyor. Ben siyahlığını sevdim , sürdüğünüz zaman net bir siyahlık görebilirsiniz. Zaten maskara dediğin de öyle olur.

Bu arada maskarayı normal iki kat uygulayınca topaklanma falan yapmıyor. Bazı maskaralar iki kat sürünce göz kapaklarını baya ağırlaştırıyor , bu onlardan değil. Gayet uçuş uçuş kirpikleriniz oluyor.

Yapısı da çok ıslak değil yaklaşık 30 saniye içinde kuruyor , 2. katını sürmek için acele etmenizi öneririm.

Söylediğim gibi ilk katta kirpiklerinizi kıvırıp kaşlarınıza kadar uzatıyor neredeyse. İkinci katı sürmek isterseniz hafif bir dolgunluk elde edebilirsiniz.

Yani ben bu dolgunluk konusuna takık olmasam gerçekten çok beğeneceğim bir maskara olabilirmiş.
Ama zaten kirpiklerim uzun ve bu maskarayla birlikte gereksiz bir uzunluğa kavuşuyorlar. Hiç sevmem orantısız uzun kirpikleri, bence çok avam duran bi görüntü. Bide kirpikleri  baya cılız gösteriyor. Tabi bu benim fikrim :)

Ama yinede almış bulundum ve muhtemelen bitene kadar kullanırım ya da hediye edebilirim .
Kullanırsam da ilk katını çok uzatmamaya çalışarak sürüp üzerine daha dolgunluk veren bir maskara uygulayarak kullanırım. Ama o zaman topaklanır mı bilmiyorum.
Uygularsam haber veririm .


Gün içinde uzun süre kirpiklerimde deneme fırsatım oldu ve herhangi bir akma yada dökülme problemi de yaşamadım.
Aslında fiyat performans açısından başarılı bulduğum bir maskara fakat dediğim gibi bana hitap etmedi.

Ambalajı falanda bence baya özenli . Ben çok beğendim , reyonda görünce direk alıp kullanasınız geliyor. Sanırım renklerin cazibesi :)

Akşam eve gelip çıkardığımda da kirpiklerimden kolaylıkla arındı , çok inatçı bir maskara değil. Kirpiklerimi de dökmedi .

Gratis indirimden 22 liraya falan satın alabilirsiniz.
Umarım sizin için faydalı olmuştur. Alanlar bana yazarsa çok sevinirim , bir sonraki postta görüşmek üzere hoşçakalın ❤

Yorumlar

Popüler Yayınlar