ÇATLAYAN / KURUYAN DUDAKLAR İÇİN BLİSTEX SENSİTİVE / MED PLUS

Herkese merhabaa .

Benim dudaklarım havaların soğuması ve rüzgarların da büyük etkisiyle birlikte kurumaya,  hatta kurumadan daha öte yarık yarık olmaya başlamış durumda . Genelde bu durum kasım ayı gibi başlıyor ve ilk bahara kadar devam ediyor. Bu sorun beni oldukça rahatsız ettiğinden ve dünyada sadece bende olmuyordur diye düşündüğümden deneyimlerimi sizlerle de paylaşmak istedim.




Bu durumla baş etmek için sayısız ürün denemiş biri olarak size gönül rahatlığıyla güvenip alabileceğiniz iki ürün önermek istiyorum.

Önereceğim ürünlerin ikiside Blistex markasına ait dudak nemlendiricileri.

İlk olarak Blistex Sensitive'den bahsetmek istiyorum ( Açık mavi olan) .
Dudaklarınız sadece kuru ve pul pul görünüme sahipse yani daha yarıklar oluşmaya başlamadıysa bu ürünün size yeterli geleceğini düşünüyorum. Çünkü diğer nemlendiriciden daha ince yapıda ve normal dudak nemlendiricilerine göre oldukça yoğun nem veriyor.

Blistex Med Plus ( Koyu Mavi olan)  ise daha ileri derecede kuruluk / yarıklık gibi problemler için kullandığım bir ürün. Düzenli olarak dudaklarıma sürdüğümde dudaklarımı hem tedavi ediyor aynı zamanda  başka yarık oluşumunu engelliyor. Dudaklarım çok fazla çatlamadığı zamanlarda Med Plus kullanmak bana fazla yoğun ve dudaklarıma da aşırı ağır geldiğinden ürünleri bu şekilde kategorilendirmek istedim.

Aslında ürünlerin arasında ki tek fark bence yoğunlukları . Med Plus'ı dudaklarıma sürdüğüm zaman gerçekten kalın bir katman varmış gibi hissediyorum ama Sensitive'i sürünce böyle daha seyreltilmiş ve dudaklarda çok ağırlık yapmadığını farkediyorum.
Genelde ciltte alışık olduğum cildin fazla gelen nemlendiriciyi kusma durumunu Med Plus ile dudaklarımda da tecrübe etmiş oldum ve dudakların nemlendiriciyi kustuğuna şahit oldum gerçekten :)

Ayrıca Med Plus ile peeling yapıyorum ve gerçekten sonucu da çok başarılı buluyorum.
Kısaca nasıl yaptığımdan bahsedip yazımı sonlandırayım. Nemlendiriciyi dudaklarıma kalın kalın sürüyorum yedirmenize hiç gerek yok. Daha sonra önce parmağım yardımıyla dudağımda dairesel hareketler yapıyorum ki yumuşak olan ölü deriler tahriş olmadan kalksın. Daha sonra da yumuşak bir diş fırçasıyla dudağımın üstündeki bütün kurumuş ve ölmüş olan parçacıkları alıyorum.

Diğer peelinglerden farkı ne diye soracak olursanız dudaklarınız pamuk gibi oluyor ve nemlilik süresi neredeyse 1 gün boyunca devam ediyor. Likit ruj kullanmadan önce bu yöntemi denerseniz ne demek istediğimi çok iyi anlayacaksınız . Yaparsanız mutlaka bana sonuçları bildirin :)

Son olarak ürünlerin ambalaj boyları aynı , fiyatları arasında da pek bi fark yok diye hatırlıyorum  sanırım ben 18 liraya satın almıştım . Kokulu ürünler değiller . Parfüm falan sevmeyenler de rahatlıkla kullanabilir bence. Gratislerden ve Watsonslardan satın alabilirsiniz.

Umarım hoşunuza gitmiştir. Bir sonraki yazımda görüşmek üzeree :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar