GENİŞ GÖZENEKLER İÇİN SCİNİC SPARKLİNG TONİK VE NEMLENDİRİCİ

Herkese merhabaa

Sizlerle cilt bakım rutinime yeni eklediğim ve yazmak için bir süre kullandığım iki üründen bahsetmek istiyorum.
Yanılmıyorsam bu marka veya bu markanın bahsedeceğim iki ürünü ülkemize yeni geldi. Çünkü ben ilk defa gördüm ve görünce denemek istedim.

Bahsedeceğim marka Kore'nin ''Scinic'' markası.
Bu markayı tesadüfen Watsons'ta gördüm ve gözenek problemi yaşadığım içinde görür görmez denemek istedim. Çünkü ürünlerin ambalajlarının üzerinde direk gözüme çarpan '' Pore '' ibaresi oldu :)

Söylediğim gibi doğru bir yorum yapabilmek için ürünleri bir süre kullandım. Zaten o kadar hızlı etki gösterdiler ki ben bile inanamadım. Belki de sadece biri işe yaramıştır bilmiyorum ben düzenli olarak hem tonik hemde nemlendiriciyi kullandım. Ama bana soracak olursanız bu etkiyi ikisini kullanmama borçluyum. Ürünlerin birbirini tamamladığını düşünüyorum.

Zaten Kore'lilerin cilt bakımı konusunda oldukça başarılı teknikleri ve ürünleri olduğunu sık sık okuyorum. Aslında almamı etkileyen nedenler arasında bu da vardı .

Neyse artık kullanım sırasına göre anlatmaya başlayayım.

Toniğin ambalajı 150 ml'lik yeşil soda şişesi tarzında bir şey aslında. Üzerinde gözenekleri sıkılaştırdığı , ölü deri ve sebumdan arındırdığı yazıyor.

Ürün (bence) yoğun limon içerdiği için sadece geceleri (güneşle temas edince leke yapmaması için ) yatmadan önce , düzenli olarak yüzüme tampon hareketlerle uyguladım. İçerik listesi Korece olduğu için ne içerdiği hakkında başka bir fikrim yok açıkçası.

Ürünü ilk uyguladığınızda hafif bir karıncalanma / yanma gibi bir his oluşuyor ama yaklaşık 30 sn. içerisinde geçiyor , korkmanıza gerek yok . Eğer çok hassas ciltli iseniz ben kullanmanızı kesinlikle önermiyorum çünkü cildiniz tahriş olabilir , yanabilir bilemiyorum. Fikir sahibi olmanız açısından, benim cildim kışın kuruya dönen karma bir cilt ve ben aşırı memnun kaldım. Gerçekten gözeneklerim neredeyse 10. günden itibaren gözle görülür bir şekilde küçüldü ve ben her gün sabah kalkıp nasılsa tekrar büyür diye bakmama rağmen asla büyümedi. İndirime girmişken ürünlerimi yedekledim o kadar memnunum.

Nemlendiricisi ise 50 ml'lik cam bir ambalajda satılıyor .

İçini açtığınızda şeffaf , çok akışkan olmayan bir ürünle karşılaşıyorsunuz ve çok ince olduğu halinden anlaşılıyor. Ben nemlendiriciyi almadan önce tereddüt etmiştim. Çünkü yanak bölgem kışın kuruyor ve çok ince yapılı bir nemlendirici bana istediğim nemi sağlayamaz diye düşündüm. Ama daha sonra eve gelip denediğimde yüzümün kuru kısımlarının nem ihtiyacını çok güzel karşıladığını gördüm.
Söylediğim gibi yapısı incecik . Sürdükten yaklaşık 30 sn. sonra cildinizde kalmıyor bile , sanki hiç bir şey sürmemişsiniz gibi. En çok bu özelliğini sevdim galiba.
Bu ürünün de içerik listesi Korece olduğundan bir şey söyleyemeyeceğim. Ama büyük ihtimalle içinde hiç yağ yok. Benim cildim aynı zamanda sivilcelenmeye de meyilli olduğundan ürünün yağ içermemesine dikkat ediyorum ve kullandığım en yağsız kremden bile daha hafif bir formülasyona sahip. Sizin de sivilce sorununuz varsa gönül rahatlığıyla alabilirsiniz. Ürünün üzerinde böyle bir vaat yok fakat bana kalırsa var olan sivilcelerinizi çok güzel kurutacaktır.
Bence her iki ürünü de düzenli kullandığınız da cildinizde ki (varsa) yağlanma problemini de çok güzel dengeliyor ve cildiniz aydınlık bir görünüm alıyor.
Birde yine ürünün üzerinde yazmayan bir şey fark ettim . Galiba bu ürün lekelerin rengini açıyor. Ürünlerin ikisi de o kadar limon limon kokuyor ki bu söylediklerimi sağlayan muhtemelen limon.

Şu an indirimde iki ürünü toplamda 50 lira civarı bir fiyata satın alabilirsiniz. Benim bu ürünler hakkında aklıma gelenler şimdilik bunlar .
Eğer merak ettiğiniz , unuttuğum başka bir şey varsa sorabilirsiniz. Son olarak da bildiğim kadarıyla sadece Watsons'ta var ve şu an indirimdeyken koşup bir şans verin bence.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere ❤


Yorumlar

  1. Merhaba canim gozenekleriniz ne durumda suan..hlaa devammi ürünlere..Tavsiye ediyormusun peki hala

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar