GİGİ HADİD X MAYBELLİNE NEW YORK MASKARA

Günaaydıııın :)

Bugün sizlerle Gigi Hadid'in Maybelline New York markası ile ortak oluşturduğu koleksiyonun maskarasından bahsedeceğim .

Ben maskarayı almadan önce blog yorumları okumak istemiştim fakat bu konuda yazılmış bir yayın bulamadığımdan dolayı bodoslama almış bulundum . Bu eksikliği de kapatmak istedim açıkçası ve bi an önce maskarayı yazmak için sabah erkenden kalktım.


Öncelikle maskaranın ambalaj rengine ba-yıl-dım.
Benim en sevdiğim renk olan pudra rengini seçmiş Gigi . Üzerine de altın renkli harflerle ismi yazılmış . Renk uyumu şahane olmuş bence.

Maskarayı ilk açtığınızda plastik ve hafif içe kavisli bir aplikatör ile karşılaşıyorsunuz. İlk gördüğümde kirpiklerimi tamamen kavrayamamasından korkmuştum  fakat öyle olmadı, gayet mantıklı tasarlanmış , tüm kirpikleri kavrayıp , kıvırabiliyorsunuz.


Ürünü ilk uyguladığınızda biraz ıslak ıslak duruyor ama kuruması çok fazla zaman almıyor. Kirpikleri tek tek tarayıp güzel bir şekilde uzatıyor. İlk kullandığınızda ıslaklığın etkisiyle kirpiklerinizi birbirine yapıştırabilirsiniz ama daha sonra maska bir iki kullanımda kendine gelince düzgün bir şekilde sürebiliyorsunuz.

Benim can alıcı noktam olan hacim konusuna da gelirsek , evet maskara gayet hacim veriyor . Yani böyle sadece kirpikleri uzatıp cansız gösteren maskaralardan değil. Daha hacimli olanlarını kullanmadım diyemem ama bu maskara da hiç fena değil.

En sevdiğim özelliği doğal durması oldu. Hani bazı maskaralar vardır böyle bilirsiniz uzatır , hacimde verir ama örümcek gibi bir şeye benzer kirpikler. Bence ne demek istediğimi siz anladınız. Bu maskara o şekilde yapmıyor ve en sonunda doğal bitişli, kıvrılmış, uzun ve yoğun kirpiklere sahip oluyorsunuz. Bu arada unutmadan rengi de gayet simsiyah ..

Gün içinde ise bende bir dökülme, akma olmadı. Zaten maskara kirpiklerinize o kadar iyi tutunuyor ki sürdüğünüz de zaten sizde ne dediğimi anlayacaksınız. Akması bence mümkün değil. Ben ilk sürdüğümde kirpiklerime tutunmasından dolayı waterproof zannetmiştim , ama değilmiş :)

Hatta akşam temizlerken çıkmamasından korkmuştum. Bu konuya gelmişken, maskara kirpiklerimden gün içinde asla akmayan ama ılık suyla hafif ovalandığı zaman çok rahat temizlenebilen  nadir maskaralardan. Bence bu da en güzel yanlarından biri. Bence bu sayede kirpiklere minimum zararı veriyor ve kirpik dökülme tehlikesini büyük oranda önlüyor. Sanırım ürünün tüm özelliklerine en güzel yanı demişim :)

Birde ben deneme amaçlı bir kirpik bazıyla kullandım. Eğer aşırı yoğun kirpikler seviyorsanız o şekilde de sonucu harika oldu. Hangi bazın olduğunun bir önemi yok bence. Elinizde hangisi varsa onunla deneyin mutlaka memnun kalacaksınız.

Şöyle yazdıklarımı bi okudum da ben bu maskarayı baya sevmiş gibi duruyorum. Umarım sizin içinde faydalı bir yazı olmuştur . Son olarak ürünü Gratis'ten 40 liraya satın aldım. Sizde bi bakabilirsiniz. Denerseniz bana yazmayı unutmayın olur mu ?

Hoşçakalın
 ❤

Yorumlar

Popüler Yayınlar