URBAN CARE IT'S SO HİGH KURU ŞAMPUAN

Günaydın bebekleer :)

Bu aralar kuru şampuan denemeye doyamadım. Hepimizde vardır o alışkanlık aslında taktığımız bir şeye ölene dek takıyoruz. İhtiyacımız olmasa bile illa almak zorundaymışız gibi hissediyoruz. Neyse işte bende öyle bi dönemdeyim. Aslında bir kaç post önce Toni&Guy markasının kuru şampuanını paylaşmıştım. Okumak isterseniz tıklayabilirsiniz .
Bu ürünü paylaşmakta tereddüt ettim diyebilirim ama en sonunda  Urban Care markasının It's So High isimli kuru şampuanını sizlerle paylaşmak istedim.


Ambalajının üzerinde volüm veren bir kuru şampuan olduğu yazıyor ama ben ekstra bir volüm verdiğini söyleyemeyeceğim . Yani kuru şampuanı sadece volüm amaçlı kullananların alacağı bi kuru şampuan değil bence. Belki de benim saç tipimden kaynaklıdır tabi bunu bilemem. Çok ince saç teli olanlarda işe yarayabilir belki . Benim saçlarım sönük olmadığı için ben sadece acelem olduğunda temiz ve fresh görünmesini istediğim zamanlarda kullanıyorum.

Bu arada ürün 200 ml'lik sprey formda bir ambalaja sahip. Ambalaj demişken gerçekten o kadar özenli ve eğlenceli bir ambalaj hazırlamışlar ki standlarda gördüğünüzde ihtiyacınız olmasa bile almak istiyorsunuz gerçekten . Urban Care'i bu konuda oldukça başarılı buldum .

Kuru şampuanı ben genelde fönümü 2. gün kullanacaksam kullanıyorum. Benim saçlarıma volüm vermiyor demiştim ama o yapışmış görüntüsünü de ortadan  kaldırmaya yetiyor. Kokusuda ambalajı gibi eğlenceli bir koku ama bana fazla yoğun geldi. Aslında ben bu kuru şampuanların kokusuz olanını istiyorum sanırım. Çünkü zaten ben saç serumlarını genelde saçlarıma hafif ve güzel koku versin diye kullanıyorum. Üstüne kuru şampuan kullandığım gündee eklenince bana göre çorba oluyor ve bu durumdan hoşlanmıyorum. Ağır ve karışık kokulara asla tahammül edemiyorum gerçekten. Özellikle bu durum saçlarımda oluyorsa ...

Ben ürünü saçlarıma makyaj yapmadan önce sıkıyorum ki saç diplerimin ürünü emmesi için biraz vakit kalsın. Makyaj yaparken de bu süre zaten yeterli oluyor. Diğer sevmediğim şampuanlardaki o beyaz beyaz tortuları saçlarımda bırakmadı . Benim bence ayarım yok. Şimdi bunu böyle söylüyorum yarın ben kullanırken bi sıkarım saçlarım bembeyaz olur. Muhtemelen mesafesini ayarlamaya unutmamdan kaynaklanıyor :)

Ambalajın arkasında yaklaşık 15 cm uzaklıktan sıkmamız gerektiği yazıyor siz öyle yaparsanız bir sorun yaşayacağınızı düşünmüyorum.

Birde sevdiğim başka bir özelliği saçlarımı sertleştirip keçe kıvamına getirmemesi oldu. Bu konudan en çok muzdarip olduğum şampuan Elidor'un Kuru Şampuanı olmuştu. Onu da okumak isterseniz tıklayabilirsiniz. Bu üründe öyle bir sıkıntı yaşamadım, saçlarım yumuşaklığını kaybetmedi.

Ama benim için hala favori kuru şampuan olan ürünüm ise Batiste. Okumak için tıklayabilirsiniz.

Ürünü gratis indiriminden satın alıştım , ama inanın fiyatını hatırlamıyorum. Ürünü yorumlamak için bitmesini beklediğimden aradan epey zaman geçti , mazur görün.

Benim ürün hakkında söyleyeceklerim bu kadar . Eğer başka merak ettiğiniz şeyler varsa bana mutlaka sorun .

Eğer kokusuz bir kuru şampuan biliyorsanız lütfen bana da yazmayı unutmayın.
Hoşçakalın .

Yorumlar

Popüler Yayınlar