YVES ROCHER - DOUCHE SURGRAS KURU CİLTLER İÇİN ONARICI DUŞ KREMİ

Herkese günaydııın :)

Kış aylarında yaşadığımız en büyük problemlerden biri de kuruluk. Hem cildimiz hemde vücudumuz normalde yağlı cilt tipine sahip olsalar bile kış aylarında maalesef ki kuruyorlar. Benim vücudum hava değişimlerinden oldukça etkileniyor , hatta pul pul dökülüyor.
Vücudunuzun kuru olup olmadığını gözle görmeseniz bile kıyafetlerinizde kalan beyaz deri parçacıklarından anlayabilirsiniz.


Ben uzun zamandır vücuduma iyi nem veren ama tüylenme problemi yapmayacağına inandığım hafif bir ürün arıyordum. Denediğim pek çok ürün oldu . Fakat denediğim ürünler ya tüylerimi besledi ya da istediğim formülasyona sahip değildi.
Yoğun nem veren ama üzerime yapışmayacak bir ürün arayışındaydım ve buldum.

Yves Rocher'in Douche Surgras isimli kuru ciltler için onarıcı duş kremi.

Önce ambalajından başlayayım. 200 ml'lik şık bir ambalajda bizlere sunulmuş bir ürün ( Bu cümlede tam satıcı cümlesi gibi oldu ).  Ürünün ambalajına bakınca nedense bende  bir organik hissi uyandırıyor. Bence oldukça güzel tasarlanmış, özenli bir ambalaja sahip .

Ürün krem formda, adı üzerinde zaten duş kremi :)
Ne çok akışkan ne çok katı bir kıvamda . Rutin duşunuzu aldıktan sonra çıkmadan önce bedeninize güzelce sürüp hafifçe durulayıp çıkarıyorsunuz. Ben elimle uygulamak yerine bambu lifle uygulamayı tercih ediyorum . Daha da derine nüfuz etsin düşüncesi ile dilerseniz sizde o şekilde deneyebilirsiniz. Kullandıktan sonra cildiniz ipek gibi oluyor, abartmıyorum.

İlk kullanımda etkisini görür müsünüz bilemem bence bu cildin kuruluğuna göre değişir. Ben yaklaşık 5-6 kez kullandıktan sonra etkisini görmeye başladım ama benim cildim aşırı kurumuştu. Sizinki çok kuru değilse bence daha erken sonuç alabilirsiniz.

En sevdiğim özelliklerinden biri de çok hafif ve emilebilir olması. Yani böyle duştan sonra bedenime bir şey sürmüşüm gibi değilde sadece duştan çıkmışım gibi ne demek istediğimi siz anlamışsınızdır :)
Hafif yapısına rağmen gerçekten o kadar yoğun nem veriyor ki ben çok severek kullanıyorum.

Yukarıda ambalajın organiklik hissi uyandırdığından bahsetmiştim . Zaten biliyorsunuz ki Yves Rocher neredeyse organiğe yakın bir marka . %99 oranında doğal üründen oluşuyor ve bu üründe ayrıca %67 içeriğe sahip bitkisel yağlar da mevcut. Bu bana markaya karşı aşırı bir güven veriyor açıkçası sizde de öyle oluyor mu bilmiyorum ama gereksiz kimyasallar , boyalar vs. vs. yok.

Neden cildimize en az zararı verecek ürünleri kullanmayalım öyle değil mi . Birde ürünün kokusu da kendi gibi hafif , hiç rahatsız etmeyen kremsi ama çiçeksi bir koku ama asla yoğun değil. Duştan sonra üzerinizde böyle temiz havai bir koku kalsın isterseniz harika bir seçim , ben çok sevdim.
Paraben ve Renklendirici de içermiyor bunu da özellikle belirtmek isterim.

Ben ikinci tüpümü kullanıyorum ve herhangi bir tüylenme problemi yaşamadım. İçerisinde shea yağı olmasından dolayı alırken biraz tereddüt etmedim değil. Ama zaten içerik listesinde sonlara doğru yer aldığı için çok etkili olacağını düşünmemiştim. Nitekim öylede oldu . Merak edenler için içerik listesini de aşağıya bırakıyorum.
Gerçekten kuru ve onarılmaya ihtiyacı olan bir cilde sahipseniz bu ürüne mutlaka bakmanızı öneririm.


Fiyatı da 25-30 lira arasında bir şeydi tam hatırlamıyorum. Ama şimdi baktım Yves Rocher'in sitesinde indirimde 19.95'e satın alabilirsiniz .
Söylemek istediklerim bu kadar bir sonraki postta görüşmek üzere, hoşçakalın :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar