MAYBELLİNE TOTAL TEMPTATİON MASKARA

Herkese merhaba.

Uzun aradan sonra ve birçok da ürün deneyimledikten sonra yorumlarımı sizlerle paylaşmaya geldim :)

Blogumda en çok sevilen kategoriler cilt bakımı ve maskaralar olduğu için bu doğrultuda ilerlemeyi düşündüm.


İlk olarak bahsetmek istediğim ürün Maybelline New York markasının Total Temptation maskarası.

Ürünün ambalajı oldukça özenli bence , göze hitap etmeyi başarmışlar .

Aplikatör olarak kullanımı oldukça rahat. Fırça ise benim en sevdiğim kıl fırçalardan . Aşağıya fotoğrafını ekleyeceğim.

Ürün için hacim ve uzunluk sağlayacağını vaad etmişler. Bence vaadler yerine getiriliyor. Kirpikleri güzelce kıvırıyor ,uzatıyor ve dolgunlaştırıyor.

Ama fırçanın uçları daha sık olsaydı daha çok hacim verir miydi yoksa daha mı kötü bir etki yapardı bilemedim. Ama firma böyle bir şey deneyebilir bence.

Meşhur Hindistan Cevizi kokması da doğru ama oldukça kısa süreli. Yani ürünü bir iki kez kullandıktan sonra kokusu tamamen kayboluyor . Ben  maskaradan iki kutu bitirdim ve ikisinde de sonuç bu şekilde oldu. Bu arada koku kirpikleriniz de değil ürünün kendi ambalajında orada yanlış anlaşılmaya yol açmış olmayayım.


Zaten Hindistan Cevizi içermesinin kirpiklere olumlu bir etkisi olduğunu gözlemlemedim . Belki içerikte ki orandan kaynaklıdır bilemiyorum. Yani sadece bu sebeple maskarayı alacaksanız almanızı önermem.


Maskara sadece kendi başına bence oldukça başarılı ama kirpiklere ekstra bir bakım yaptığını söyleyemem.

Bu arada çoğu maskara bende gün içinde mutlaka akar . Bu onlardan olmadı . Akşam makyajımı temizlerken kirpiklerimden arındırması da oldukça kolay. Sadece ılık suyla bile çoğu akıp gidiyor.

Kirpiklerime bir zarar verdiğini , döktüğünü de gözlemlemedim.

Şuan indirim döneminde 27-28 lira olması lazım normal fiyatı da zaten 35 lira.
İnşallah faydalı olmuştur . Memnun kalırsanız bana yazııın :)

Hoşçakalııın.

Yorumlar

Popüler Yayınlar