LİERAC SEBOLOGİE SOLUTİONS | FAZLA YAĞLANMAYI VE SEBUM DENGESİNİ DÜZENLEYEN SOLÜSYON

Herkese merhaba.

Bugün sizlere aşırı beğendiğim ve yaz aylarında kurtarıcı olacağına emin olduğum bir üründen bahsetmek istiyorum.

Lierac markasının Sebologie serisinden sanırım bir solüsyon :) Ambalaj üzerinde hangisi isim hangisi seri pek anlayamadığımdan ben en iyisi ambalajı bırakayım buraya bakarsınız .



Üzerinde solüsyon yazıyor fakat ben bunu toniğimin yerine kullanıyorum. Sanırım doğru yapıyorum çünkü sonuçtan aşırı memnunum.

Aslında tam olarak ne anlatsam bilemiyorum. Benim cildim yazın yağlanan karma ciltlerden ve bu yağlanmadan dolayı gözeneklerim tıkanıyor ve sivilce, siyah nokta gibi sorunlar olabiliyor.

Düzenli olarak tonik kullanan biriyim ve birçok markanın toniğini kullandım fakat bu tonik kadar yağlanmamı azaltan hatta yok eden bir tonik kullanmadım, gerçekten abartmıyorum.


İçerisinde salisilik, glikolik ve laktik asit var. Bu asitler sayesinde cildin hem günlük mikro soyulma işlemini gerçekleştiriyor ve bu sayede cilt lekelerden de arınıp sıkılaşmış oluyor.
Birde unutmadan ekleyeyim sadece gece kullanmanızı öneririm. Çünkü biliyoruz ki asitler ciltle reaksiyona girerse ciltte daha büyük ve can sıkıcı sonuçlar olabilir.

Bu saydığım etkiler düzenli kullanmayla gözlemlenebilir ama yağlanma problemini ilk kullanmanızda fark edeceksiniz . Sabah uyandığımda vıcık vıcık yağ olan burnum ve alnımda asla yağ olmuyor.

Fakat ürünü kullanmayı bıraktığınızda cildiniz eski düzenini koruyor onu da söyleyeyim. Yani ürünü sürekli kullanmanızı da tavsiye ederim.

Ürünün az miktarı yettiği için uzun süre kullanma imkanınız var. Eczanelerde ve bazı internet sitelerinden bu ürünü satın alabilirsiniz. İnternetten alırken orjinal olmasına dikkat edin lütfen. Bir internet sitesi önerecek olursam https://www.portakalrengi.com  sitesini önerebilirim . Fiyatı eczaneden daha uygun olduğu için bende buradan satın alıyorum.

Benim anlatacaklarım bu kadar , bir daha ki postta görüşmek üzere hoşçakalın :)

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar