COSRX HYALURONIC ACID POWER ESSENCE

Herkese merhaba.

Yazıma nemlendirici kullanmanın önemini anlatmakla başlayacaktım fakat bunu daha sonra uzunca bir post halinde anlatmak istedim. Bu sebeple direk konuya geçiyorum.


Kuru ciltliler dışında sanırım her cilt tipi yazın cildine nemlendirici seçmekte zorlanıyor. Nemlendirici özelliği olan kremler yazın ağırlık yapıyor, jel kıvamlı olan nemlendiricilerin ise istisnaları dışında nem vermesi yeterli gelmiyor.

Bu sebeple de çoğu insan çok önemli olan bu nemlendirici adımını uygulamaktan vazgeçiyor.
Ben yazın karma/yağlı olan cildimde nispeten bu sorunu essence veya serumlarla çözmüş durumdayım.

Bu yüzden size Cosrx Hyaluronic Acid Hydra Power Essence ürününü anlatmak istedim.
İçerik listesini o kadar minimal tutmuşlar ki.. Böyle minimal ürünlere bayılıyorum.

Hippophae Rhamnoides Water, Butylene Glycol, Glycerin, 1,2-Hexanediol, Sodium Hyaluronate, Panthenol, Ethyl Hexanediol.

İlk içeriğinin sadece su (yabani iğde suyu kullanılmış) olmaması ürünlerde genel olarak aradığım bir özellik. Bu sayede üründen daha çok verim alabildiğimi düşünüyorum.

Sodium Hyaluronat kullanmaları, ürünün cildin daha alt kısımlarına inmesine, haliyle daha hızlı sonuç almamıza yardımcı oluyor. Ayrıca bu aktif madde kendi ağırlığının 1000 katı kadar bünyesine su çekebiliyor.

Fakat kullanırken dikkat etmemiz gereken bir konu var. Bu ürünü cildimiz hafif nemliyken uygulamamız gerekiyor ki cilt yüzeyinde bulunan suyu çekip cildimizi nemlendirsin. Kuru cilde uygulamamız durumunda cildimizdeki nemi çekecektir ve yanlış kullanan bir çok kişiye olduğu gibi ürün sizede iyi gelmeyecektir, yani nemlendirmek yerine daha da kurutacaktır :) Bu sebeple doğru kullanmamız çok önemli.

Ürünü doğru kullandığımız taktirde hem ciltteki kuru olan yerleri nemlendiriyor hem de fazla yağlı olan bölgelerde ki yağı kontrol altına alıyor. Ayrıca cildi '' Pump '' dediğimiz doygunluğa ulaştırıyor. Bunu kullananlar çok iyi bilir :)

Uzun vadede antioksidan içerikleri sayesinde ince kırışıkların azalmasına da yardımcı oluyor.
Göz çevresine kullanılıyor oluşu da ekstra göz kremi masrafından sizi kurtaracaktır. Zaten kullandıkça ciltteki aydınlanmayı çok seveceğinize eminim.

Kendi cildimdeki renk dalgalanmalarını ve kızarıklıkları geçirmekte de oldukça başarı sağladı.
Söylediğim gibi kurudan yağlıya her cilt tipinin seveceğini düşündüğüm bir ürün.

Ayrıca cilt bariyeri zayıflamış olanlar da faydalanabilirler.
Fungal akneliler için herhangi bir tetikleyici içermiyor.

Hakkında yapabileceğim tek eleştiri ise farklı molekül boyutlarında hyaluronic acid kullanılıp kullanılmadığını belirtmemiş olmaları. Ama üründen verim aldığım için bu konuya çok takılmadım açıkçası.

Benim ürün hakkında söylemek istediklerim bu kadar. Sizin merak ettiğiniz başka birşeyler varsa mutlaka yazın, hoşçakalın :)

Ürünü Korendy sitesinden satın almıştım. Dilerseniz bakabilirsiniz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar