MİSSHA AQUA SUN GEL SPF 50

Herkese merhaba :)

Güneşin kendini belli etmeye başladığı bu günlerde bende ilk ürün yorumumu güneş kreminden yana kullanmak istedim.



Missha güneş kremleri konusunda oldukça başarılı ve bu kategoride geniş ürün yelpazesine sahip olan bir marka. Şimdiye kadar bir çok ürününü denedim ve sırasıyla gerçekten memnun olduklarımı sizlerle de paylaşmak istiyorum.

Ürünün içerik listesine baktığımda 6 tane kimyasal filtre olduğunu görüyorum. Bu filtreler hem UVA hem UVB korumasına sahip ve oldukça yeterli. Filtrelerin isimlerini bilemeyenler için aşağıda renklendirdim.

Water, Homosalate, Alcohol, Ethylhexyl Salicylate, Dipropylene Glycol, Silica, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Isoamyl p-Methoxycinnamate, Octocrylene, VP/Hexadecene Copolymer, Acrylates, Glacier Water, Limonia Acidissima Extract, Artemisia Princeps Leaf Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Chrysanthemum Indicidum Flower Extract, Cinnamomum Zeylanicum Bark Extract, Diospyros Kaki Leaf Extract, Morus Alba Fruit Extract, Pueraria Thunbergiana Root Extract, Centaurea Cyanus Flower Water, Helichrysum Italicum Flower Water, Thymus Vulgaris (Thyme) Leaf Water, Methoxy PEG/PPG-25/4 Dimethicone, Dimethicone, Acrylates, Caprylic/Capric Triglyceride, Sodium Hydroxide, Butylene Glycol, Cyclopentasiloxane, BHT, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Ethylhecylglycerin, 1,2-Hexanediol, Fragrance

Filtrelerle ilgili çok fazla kafa karışıklığı olduğu için bu konu başka bir postta yazacağım.

Ürünü karma ve yağlı cilt tiplerinin sevebileceğini düşünüyorum. Hatta belki alttan bir serum ve nemlendirici ile desteklenirse kuru ciltliler bile sevebilir. Çok hafif jel formunda bir yapısı var, tam yaz mevsimine uygun. Ağırlık ve beyazlık yapmıyor. Bu sebeple gün içinde yenilemeye de oldukça uygun. Bende herhangi bir iritasyona veya sivilceye neden olmadı. Fakat çok çok hassas ciltliyseniz Octocrylene filtresine dikkat etmenizi öneririm.

Birde Homosalate filtresi endokrin bozucu olduğu için özellikle hamile olanlar bu filtreye dikkat edebilir.
Ayrıca ürün fungal akneli ciltler için de uygun. İçerisinde herhangi bir tetikleyici bulunmuyor.
Ürünün boyu 50 ml ve Missha'nın internet sitesinden satın alabilirsiniz.

Eksik bıraktığım yada sormak istediğiniz herhangi birşey varsa bana yazabilirsiniz, hoşçakalın :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar