SOME BY Mİ- AHA BHA PHA 30 DAYS MİRACLE TONER

Herkese merhaba.

Sizlere severek kullandığım bir tonikten bahsetmek istiyorum. Some By Mi markasının AHA BHA PHA 30 DAYS MİRACLE TONER isimli ürünü.


Water, Butylene Glycol, Dipropylene Glycol, Glycerin, Niacinamide, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Extract, Polyglyceryl-4 Caprate, Carica Papaya (Papaya) Fruit Extract, Lens Esculenta (Lentil) Seed Extract, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Extract, Nelumbo Nucifera Flower Extract, Swiftlet Nest Extract, Sodium Hyaluronate, Fructan, Allantoin, Adenosine, Hydroxyethyl Urea, Xylitol, Salicylic Acid, Lactobionic Acid, Citric Acid, Sodium Citrate, 1,2-Hexanediol, Pentylene Glycol, Caprylyl Glycol, Benzyl Glycol, Ethylhexylglycerin, Ethyl Hexanediol, Raspberry Ketone, Phenoxyethanol, Mentha Piperita (Peppermint) Oil.

Ürünün içerik listesi gerçekten çok temiz ve zengin.

İçerisinde eksfoliasyon amaçlı 3 çeşit kimyasal asit ( Lactobionic Acid, Citric Acid, Salicylic Acid) bulunmakta ve çok başarılı formüle edilmiş. Tek handikapı parfümlü olması. Parfüm hassasiyeti olanlar dikkatli olmalılar, satın almadan önce tester istemenizde fayda var.

Nemlendirici olarak ise Gliserin, Sodium Hyaluronat, Üre gibi bir çok aktif içerik mevcut. Nemlendirici içerikleri sebebiyle kuru ve hassas ciltlilerin de seveceğini tahmin ediyorum. Belki üzerine bir serum ekleyebilirsiniz.

Ek olarak Niacinamide, Allantoin, Adenosine, Hamamelis Virginia Extract gibi çok sevdiğim aktifler de kullanılmış.

Ürünü gözenek boyutunun görünümünün azalması için , leke ve sivilcelere yardımcı olması amacıyla veya nazik bir eksfoliasyon yapması için kullanabilirsiniz.

Şunu da belirtmeliyim çok fazla hassas ciltli olmamakla birlikte hassas bir cilde sahibim yani kızarmaya müsait ve sakinleştirici isteyen bir cilt tipim var fakat ürünü kullanabiliyorum. Referans olarak bunu belirtmek istedim.

Asitlere yeni başlayacak olanlar, yaz aylarında gözeneklerin dolmaması için yüksek oranlı asit kullanmak istemeyenler ve hassas ciltli olup asitlerden korkanlar bu toniğe bir göz atabilirler. Yukarıda bahsettiğim gibi parfüm hassasiyeti olanlar tedbirli olsun lütfen, parfümler irite edici olabilir.

Ürünü Missha'dan aldığım ince pedlerle kullanıyorum, çünkü standart pamuklar çok fazla ürün emiyor. Zaten su gibi bir kıvamı var. Siz dilerseniz parmak uçlarınızla da uygulayabilirsiniz. Ürünü kullandıktan sonra üzerine 10-15 dakika başka bir ürün sürmemenizi tavsiye ederim. Bu sayede toniğin işini düzgün bir şekilde yapmasına müsade etmiş olacaksınız.

Eğer çok hassas ve kuru ciltliyseniz belki kullanım sıklığınızı azaltabilirsiniz. Buna kişisel deneyim sonunda karar vermelisiniz. Çünkü herkesin cildi ve ürünleri tolere etme oranları farklıdır. Ben sadece fikir vermeye çalışıyorum.

Benim gibi cildiniz siyah nokta ve gözenek oluşturmaya meyilliyse açıkçası bir eksfoliasyon ürünü her mevsim şart. Tabi enzim peelingleri, konjac süngerler gibi daha nazik alternatifler de mevcut fakat ben asit kullanmayı tercih ediyorum.

Fungal akneli olanlar içinde içerik kontrol ettiğim zaman hiçbir tetikleyiciye rastlamadım. Bu arada fungal akne sorunu yaşamış biri olarak ve bu sorunu yaşarken yeterli ürün bulamamamdan dolayı içerik listesinde fungal akne tetikleyici aramak alışkanlık oldu. Benim gibi ürünsüz kalmanızı istemediğimden genelde fungal akne uygunluk durumunu postlarıma eklemeye çalışacağım :)

Ürünü Korendy Sitesinden satın almıştım, boyu 150 ml. Sizlerde dilerseniz oradan ulaşabilirsiniz.
Bu arada sürekli içerikler hakkında bilgi vermem sizi okurken rahatsız ediyormu? Direk ürünü yorumlamamı istersiniz belirtirseniz sevinirim :)

Hoşçakalın

Yorumlar

Popüler Yayınlar