LİERAC CREME MOUSSANTE DOUBLE NETTOYANT YÜZ YIKAMA KREMİ/KÖPÜĞÜ

Herkese kısa bir aradan sonra merhaba .
Üniversite son sınıf öğrencisi olduğum için sınavlar, bitirme tezi derken haliyle oldukça yoğun bir dönem geçirdim ve bloguma gereken önemi verememiştim. Ama artık tekrar buralardayım :)

Bu yoğun dönemimde sizler için bir sürü ürün deneyimleme fırsatım oldu ve denediğim ürünlerin çoğuda nokta atışı, ihtiyaca yönelik ürünler .

Paylaşımlarımı takip edenler yazın karmadan yağlıya kışın ise karmadan yer yer kuruya dönen ve ara ara alnımda isilik şeklinde başsız sivilce sorunuyla karşılaştığımı bilirler . Birde burun çevremde arkadaşlarıma göre hafif olan (bence mağara kıvamında) gözeneklere sahibim :)

Daha önce gözenek sıkılaştırıcı kategorisinde iki ürün paylaşmıştım, Sparkling markasının nemlendirici ve toniği. İsterseniz buraya tıklayarak o yazımı da okuyabilirsiniz.

Şimdi yaz ayı için harika bir temizleme kremi/köpüğünden bahsetmek istiyorum.






Temizleme özelliğine çok güvendiğim Lierac markasının Creme Moussante Double Nettoyant yüz yıkama kreminden bahsedecek olursam, krem demem yağlı ve karma ciltleri ürkütmesin çünkü bu ürün kremden köpüğe dönüşen iki aşamalı bir temizleyici.

Şöyleki ilk aşamada makyajlı/makyajsız cildinizi ıslatmadan üründen bir miktar alıyorsunuz ve cildinizi ovalamaya başlıyorsunuz . Kremi tüm cildinize yedirdikten sonra yüzünüzü hafif ıslatıp tekrar ovalayarak köpürmesini sağlıyorsunuz. Daha sonra cildinizi her zamanki gibi suyla duruluyorsunuz. İki aşamalı olmasının sebebi iyon teknolojisi imiş. Yani ilk aşamada yüzeysel kirleri alıp götürüyor, ikinci aşamada ise cildinizin derinine nüfuz ederek içerideki kirleri alıp götürüyor. İlk defa böyle bir ürün denedim ama oldukça memnun kaldım.

Cildinizin bu işlemden sonra temizlendiğini ve pamuk gibi olduğunu farketmemeniz imkansız gerçekten. Havaların ısınmasıyla alın sivilcesi atağı geçiren cildimde şu an hiç bir sivilce yok ve gözeneklerim yok olmasa bile minicik olmuş durumdalar. Ürünün kokusu zaten çok hafif, koku hassasiyeti olanlar rahatça kullanabilirler.

Ürünü bir süre kullandıktan sonra sabah yağ pompasına maruz kalan T bölgemde ve haliyle parlama sorununda gözle görülür bir şekilde düzelme var. Bu ürününde etkisi mutlaka var ama bir sonraki paylaşımımda bahsedeceğim cilt bakım rutinim ile cildinizde gözenek siyah nokta ve sivilceden eser kalmayacağını ve cildinizin mermer cilt seviyesine giderek yaklaştığını gözlemleyeceksiniz, yani bende o şekilde oldu :)

Ürünün dış özelliklerinden de bahsedecek olursam 150 ml'lik açık pembe çok minnoş bir ambalajı var, sade ve abartısız. Tüp formunda olması  hijyen açısından daha uygun diye düşünüyorum.

Ürünün içeriğine biraz göz attım.


Bu aralar alkol konusuna biraz takık olduğumdan alkol içeren ürünler almamaya özen gösteriyorum. Çünkü alkollü ürünler cilt eşitsizliğine yol açıyor. Bu ürünün içerisinde bir tane alkol var oda Cetyl Alkol. Yani cilde zarar vermeyen, tahriş etmeyen, kurutmayan ve yumuşatıcı etkiye sahip bir alkol. İsterseniz alkollerle ilgili detaylı bir yazı paylaşırım .

Bunun dışında ben bu ürünü ilk kez eczanede görüp incelemiştim fakat oradan satın almadım. Eve gelip biraz araştırdıktan sonra satın almak istedim ve https://www.portakalrengi.com/ sitesinden hem orijinal hem eczaneye nispeten daha uygun fiyatlı olduğu için satın aldım. Zaten site oldukça ilgili ve beklediğimden de hızlı. Sizde güvenle alışveriş yapabilirsiniz. 
Ürünü sitede indirimden 77 liraya aldığımı hatırlıyorum, eczane fiyatı 135 lira. Ürünün orjinalliği konusunda şüpheniz olmasın.  

Benim ürün hakkında söylemek istediklerim bu kadar tekrar tekrar okudum ama unuttuğum bir şey göremedim. Eğer sizin merak ettiğiniz şeyler varsa bana yazmaktan çekinmeyin. Bir sonraki postta görüşmek üzere ❤

Yorumlar

Popüler Yayınlar